Ben jij al lid?

Dorpsvereniging
Neem deel aan de leukste evenementen en activiteiten. Samen maken we een levendiger Smilde! Wil jij naast je lidmaatschap ook een donatie doen? Dat kan!

Lid worden

Dorpsvereniging Smilde is een nieuw opgerichte vereniging voor alle mensen uit Smilde en omstreken. Wij zijn een enthousiaste club dorpelingen die graag een levendiger Smilde willen. Om dit te realiseren gaan wij activiteiten organiseren voor jong en oud denkend aan feesten, amusement en sport- en spelactiviteiten. Om dit waar te kunnen maken hebben wij uw steun nodig en dit kan door lid te worden van onze vereniging. Als lid heb je korting tot de activiteiten of gratis toegang tot een activiteit. Tevens hebben leden altijd voorrang voor niet-leden tot activiteiten. De kosten van een lidmaatschap zijn:

€ 4,-

Per jaar alleenstaand

per jaar per stel of een gezin (ongeacht hoeveel kinderen u heeft)
|

Samen bouwen we aan een levendiger Smilde, waarbij gezelligheid, saamhorigheid en leefbaarheid wordt gestimuleerd. Sport en spel, amusement en feesten zorgen voor verbinding onder inwoners. Dat is onze missie!

– Vrijwilligers, Dorpsvereniging Smilde

Schrijf je direct in!

Het voordeel van een lidmaatschap: korting of gratis deelname aan activiteiten en voorrang op niet-leden.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onze sponsoren en partners